Müşterilerimiz Ne Diyor?
Anka Veteriner Kliniği Batıkent hakkında Google üzerinden yapılan gerçek değerlendirmeler
Google'da Yorum BırakınMuhammed Bahadır Yorulmaz
geçen hafta içinde
İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim. Pati dostu bir veteriner olan İbrahim Bey e çok teşekkür ederim.
Mete Özcan
geçen hafta içinde
Dr İbrahim bey ve ekibine bize göstermiş olduğu ilgiden dolayı teşekkür ederim.
serdar serdar
bir ay önce
Kliniginizde guzel şekilde ağırlandık kızımız latten'in problemiyle samimi bir şekilde ilgilendiniz İbrahim bey ve ekibine çok teşekkür ederim
Vehbi Okumuş
2 ay önce
Anka veteriner kliniğine hasta kedimizi götürdük.En başından itibaren en güzel şekilde ilgilendiler ve tedavisi için uğraştılar. Bu yüzden çalışanlara teşekkür ediyorum ve gelecek kişilere tavsiye ediyorum.👍🏼
Serdar Sadi Karslı
2 ay önce
İbrahim Bey Özge Hanım ve Emel Hanım kedimiz Luna için çok güzel ilgilendiniz.İlgilerinizden ve hassas duyarlılıklarindan dolayı çok teşekkür ederim. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.Bizlere misafirperliginiz için ayrıca çok teşekkür ederim. Sağlıklı iyi çalışmalar dilerim Saygılarımla Serdar Sadi Karslı 🤲👋🙏🧿😊👋🙋
Siz de Deneyiminizi Paylaşın!
Anka Veteriner Kliniği hakkındaki düşüncelerinizi Google'da paylaşarak diğer evcil hayvan sahiplerine yardımcı olun.
Google'da Yorum BırakınBizi Ziyaret Edin
Kentkoop Mh 1859. Cadde, Batıkent Blv. Özgünkent Sitesi No:22C D:22.Blok, 06370 Yenimahalle/Ankara